вторник, 9 ноември 2010 г.

Без повод

Страшно съм ентусиазиран, защото довечера ще си купя най-после бойни ръкавици. Разликата им от тези за тренировки по чувал е, че са по-големи, като меки възглавници :DDD, а тези за чувал са тънки, като палецът им e мек като плат. Сега вече треньорчето ще ме пуска да играя, ако не свободно, то поне по предварителни условия с някой друг боксьор.
Друго нещо - забелязах го в събота, когато се боксирах с Гошко. Да играеш бокс свободно на тренировка, особено с приятел (или може би ВЪПРЕКИ, че с приятел, защото по принцип повече няма да се сърдим един на друг) е тъпо. Защото няма начин да не пазиш другия - аз лично имам чувството, че ако се опитвам наистина да излъжа този срещу мен да се открие и да го ударя - ще успея и ще го нокаутирам за десетина секунди (ако той не нокаутира мен, примерно). Но може и само така да ми се струва. Но като се познавам, точно така си е. Гледам ги все пак "по-напредналите", че се удрят силно или поне изглежда, че се опитват, от време на време си разкървавяват носовете, правят си нокдауни, както разказах преди такъв един случай, на деветия път. Вчера яко са се биели и на един приятел на Бохо (който бях споменал в шестия път във връзка, че ми беше казал за състезанието) пак са му разкървавили носа (казвам пак, защото и преди 3-4 седмици пак му се беше случило), както ми разказа днес Бра'чеда. Това не мога да си го представя. Пак казвам, ако се опитвам да удрям силно, не мисля, че защитата и на най-опитния ще ме спре. В смисъл, най-малкото ще я излъжа. Да играя наистина свободно за мен означава да съм на състезание. Само времето ще покаже дали в момента говоря пълни глупости, но... хм, не мисля.
Отделно пък нещо изтрещявам, в смисъл, ходи ми се всеки ден на тренировки. Вчера пак ми се ходеше, въпреки, че бях ужасно изморен от работа и недоспал си и се обадих на брат ми, който пък също ходи там от няколко години, но само от време на време и ако той беше ходил вчера, щях и вчера да ходя, но той не ходи и затова се отказах. Но ми се ходеше. Всичко това е добре всъщност, мисля.