събота, 6 ноември 2010 г.

Двадесет и седми път

Четири дни подред ходя да спортувам. Направо замалко да кажа "на тренировки". Определено зачестих. А утре мисля пак да ходя.
Треньорчето щеше да ме пусне с един със сто и осемдесет килограма по-тежък от мен, при това по-напреднал, ама "да бе верно, че още съм нямал бойни ръкавици" :/ На изненадата ми (за значителната разлика в категориите) отговори, че нямало да играем бокс свободно, а сме щели да правим Условия. Какво е Условия, попитах и ми отговори, че - и изпълни етюда с десен от моя страна, на което той прави отклон и отдясно ми дрънва ляво кроше, точно като когато ми показваше Отклон, само че сега без крошето - това било Условия, повтаряш постоянно едно и също, предварително зададено, от него. Питах го - (е'и му меч,) не може ли и с тези ръкавици да участвам в Условия с някой, дееба, но той беше категоричен - не. Непреклонно треньорче. И утре като отида с Бра'чеда, Бохо и Гошко, пак няма да може, а вече и тримата имат бойни ръкавици. Не е справедливо. Питах го защо тогава в началото още на първия-втория път ни беше накарал с Бохо да си тренираме защитите един срещу друг и той каза, че защото тогава и двамата сме били с ръкавици за чували. Но с различни не можело. С бойните било по-добре, защото самите ръкавици служели за защита - защото са големи, нали - подчертах - да - отговори. Така като сме виждали, че противника се защитава, сме щели да се отпуснем да бием и по-силни удари. Предстааш ли си. Голяма работа. Обаче ЗНАЕХ СИ, че ръкавиците служат доста често да си ги лепиш по главата и да те предпазват от противниковите удари като меки възглавници! Което без ръкавици НЕ МОЖЕ да стане. Това обаче не ме кара да загубя интерес към бокса (виж значи как постепенно се примирявам да го наричам бокс, а не кикбокс, като цяло оставам с впечатлението, както и чух първото треньорче веднъж изрично да казва, че трябва да играеш бокс и от време на време да риташ, а аз преди си мислех, че кик боксът е предимно оширо маваши топи герита и други зрелищни удари с крака, нищо) и дори го прави в очите ми още по-интересен и забавен. Няма такъв спорт :) Предпазваш се с боксовите ръкавици от ударите на противника :)) Като с меки възглавници :DD
Днес за първи път пропуснах ОФП-то след тренировка, просто ми стана неудобно да съм му толкова много пред очите на треньорчето.