сряда, 10 ноември 2010 г.

Двадесет и девети път

От днес имам вече бойни ръкавици.
Направих хубава, дълга тренировка, защото бях свободен след това. Казах му на треньорчето като си ги купувах, че ще си нося и двата чифта (за да не амортизирам прекалено бързо бойните, надявам се това не означава, че съм дзифтар) и той каза, че да, така е по-добре, защото не се знае дали ще има всеки път с кого да ме пуска да се бия. Усетих го, че ме преценява.
Не се бих с никой, само комбинации по чувалите. Накрая гирички. Тогава дойде при мен треньорчето и ми каза, еми от следващия път вече ще те пускам да се биеш. Добре, казах, само да не е с някой некоординиран, който да се опитва да ме удари силно. Погледна ме въпросително и добавих, защото ще ги нокаутирам. Отговорът му беше много интересен - еми трябва и през това да се мине. Нищо не разбрах - трябва да се мине през това да нокаутирам някого или да се опитват да ме ударят силно? Сигурно като цяло да се бия с някой.
Но аз искам да се бия.
За първи път в условията за чувалите (на всеки три минути има нова комбинация) включваше треньорчето крака. Имаше например ляв-десен - отклон - десен ъперкът - ляво маваши. После примерно ляв-десен - отклон - десен ъперкът - ляво май гери. За последното не съм сигурен. Интересно, че не ги наричаше хай кик, лоу кик и т.н. като по евроспорт, а маваши и май гери като в каратето. За мен вместо крака имаше прави удари с ръце или ъперкъти или крошета. Защото, разбирате ли, не съм взимал крака.
Много дразни това треньорче :DDDD
Казах му, ей, за първи път виждам да даваш в комбинациите крака. Той каза, че давал комбинации според присъствието. Един вид за мен няма крака засега. Направо ме съсипва. Всъщност, да си призная, най-после прозрях мъдростта в тази работа и вече смирено гледам да усъвършенствам първо тупаниците. Все пак ритнах два-три пъти по чувала, колкото да не помисли, че нямам желание и съм се преквалифицирал само към бокс, защото там и само бокс се тренира. Голем купон е на тия тернировки.
Сега ще сгъна една тънка ръчносвита цигарка и ще погледам бокс по нета.
2. 54ew@ - Breakbeat 2 6:55