четвъртък, 30 септември 2010 г.

Десети път

Онзи нокаутаджията... забелязах и ми направи впечатление, че си говорят приятелски с момчето, което се съвземаше 15 минути от нокдауна миналия път, другарчета са си, джиткаха заедно през цялата тернировка, може и да са приятели извън залата. Това поукроти звяра в мен.
Нека си почива.

Този път разцъквах отделно - не на чувалите, а само бой със сянка (пестници във въздуха) и с гирички. Може да се каже, че това беше най-полезният вариант за мен в този момент, ебаси как си изчистих движенията и особено напреднах в Крошето :))
Започва да се споменава и Ъперкът, няма да се учудя ако утре се запознаем и с този последен детайл на боксьорското бойно изкуство :)))) Не блъсках по чувалите, за да отшуми напълно леката травма на дясната ми ръка от нечовешкото блъскане миналия път, когато перфектно навитите ми боксьорски бинтове оставиха червени резки между кутретата и безименните пръсти на ръцете ми, които в момента още си личат. По-миналата тенировка треньорчето ми каза - очакващите се леки травми са предпоставка за уплътняване на костта на дясната ми ръка, но след всяка такава трябва да й давам достатъчна почивка, в противен случай може да стане хронична. Това ще бъде последната фаза от следоперативното възстановяване и заякване, продължило три години. Явно този път си избрах най-подходящият спорт за това, след като преминах неорганизирано, но интензивно и ентусиазирано, през месеци баскетбол и фитнес. Предстои ми поредица от скъсани чували, леки травми на дясната ръка и след това отшумяване и заякчаване. Лявата ми ръка си е нечовешки силна - нормално. Дясната също ще стане такава. Засега е просто силна.

Напредвам, тялото ми се променя :))) Ставам по-готин :)))))))) За момента свободното ми разцъкване веднага след тренировка не се влияе от треньорчетата, защото виждат, че сам си се занимавам с него и представлява точно в този момент следното: за около 5-10 минути. Пет-6 леки набирания за загрявка за гръб, десетина коремни преси (половината с тежест от 5 кила), десетина вдигания на лоста за загрявка за рамене, 5-6 яки набирания зад врата, десетина гръбни преси (с тежестта от 5 кила), десетина яки вдигания на лоста с две петици за рамене (общо 30 кила), десетина коремни преси за долен корем и това е всичко за мускулите, като вчера малко ги поразместих. Две минути скачане на въже и една-две минути разтягане. Това последното - далече съм от шпагат, но вече спокойно мога да си поставя петата върху нечия глава :DDD

Като се разтягам, се приготвям още от сега за момента, в който ще ни дадат крака :)))) Това може да стане след много месеци :))
Нямам търпение :))))))))