сряда, 15 септември 2010 г.

Трети път

Днес беше третият път и пак беше вторият треньор, явно първият ни е излъгал, че е там всеки ден. Гошко почиваше, защото беше идвал вчера. Бохо беше дошъл след поредица от сватби и рождени дни, затова на 45-тата минута треньорчето му каза да почива малко и да не прави нищо интензивно, за да не колабира. На мен ми каза да потренирам на чувалите леви прави и като ми е удобна дистанцията - десен прав, като се придвижвам около чувала правилно. После вика:
- Като тръгне да те удря противника си открива тялото, затова като приклекнеш, хем избягваш удара, хем можеш да го избоксираш под неговата ръка.
Тренирах приклякане в адски динамичен режим и въобще не се изморих - явно съм робот и може и да стана състезател на 30 години, ебаси кефа! Комбинациите бяха: ляв прав - приклякане с десен прав и после ляв ляв приклякане с ляв - изправяне с десен, с правилно придвижване около чувала. Е на тва направо се разбих. После свалих ръкавиците и бинтовете и пак същото с малки гирички, не по чувала, а във въздуха и накрая като се уморих разцъках малко с щангата за рамене, набирания, коремни преси, разтягане и скачане на въже - по една серия и за по 10 секунди. Много съм се надъхал.
А сега мисля да запаля една тънка ръчносвита цигарка (само една!) и да погледам клипчета за кик бокс във ютюб. Ебаси как се радвам, че го почнах тоя блог :))))

П.П. Четвъртият път ще бъде утре :)))))