сряда, 15 септември 2010 г.

Първи път

Първият път беше в петък, преди четири дни. Най-много ме притесняваше това, че отидох да се записвам с едни скейтърски панталонки и тениска. Записахме се аз и един приятел, когото условно ще наричам Бохо (всъщност не се казва така) и си беше с изряден анцуг. Успокоих се. когато видях, че инструкторът е със същите панталонки като моите, само че друг цвят. Преди и по време на общата загрявка (още само на нея се изморих зверски) и малко след това, пускат музика от някакво радио и по някое време бях очарован, че пуснаха Интергалактик на бисти бойс. Аз не знам доколко ще е смешно, но искам да сложа тук клипчето



Тренировката беше половин час учене на стойката, половин час учене на ляв прав (първият удар, който ни научиха) и накрая до половин час да си блъскаме нещо свободна програма. Треньорчето беше голям професионалист. Един голям часовник отмерва със звуков сигнал 3 минути разцъкване и една минута почивка, защото така са рундовете. По едно време треньорчето ни накара да танцуваме три минути танго по средата на един висок ринг, хванати за ръце и с цел да усвоим стойката пристъпваме напред-назад - наляво-надясно. Разбира се, че се огледах, но никой не ни обръщаше внимание. А пък по едно време треньорчето ни пита дали сме тренирали нещо преди това и каза за мен:
- Тоя е тренирАл нещо.
Явно е добър, щом разбра, че съм нинджа по рождение.
Интересно е, че започнахме с ляв прав. Като потанцувахме и попристъпвахме тромаво в опити да усвоим правилното придвижване в стойка, треньорчето каза:
- Айде сега още три минути еди какво си (забравих) и после започваме ляв прав.
- Бохо, после почваме ляв прав... - повиших глас аз, защото Бохо беше настрани и не знаех дали е чул.
Тогава треньорчето ни събра и ни каза:
- Ще чупиме ли носовете?
Бохо е много зле и му се върза, защото е имал някаква операция на носа и го пита как се чупят носовете. Треньорчето му каза, че ляга долу на гумата и го удрят с бухалката по носа или пък, защото аз съм му приятел, му бия една тупаница и готово.
После поясни, че се шегува и няма такива работи.
Аз обаче го питах дали всички са с трошени носове и той каза, че да. И аз го питах защо неговият тогава не ми изглежда счупен и той си натисна носа с показалец и носът му се залепи за лицето.