сряда, 15 септември 2010 г.

Втори път

Вторият път беше на другия ден преди четири дена в събота. С нас дойде и един друг приятел, който от пет години тренира Го-Джу-Ру, но в момента е в лятна ваканция. Ще започват пак след две седмици и дотогава иска да потренира кик бокс. Ще го наричам условно Гошко (всъщност не се казва така). Беше другия треньор и ни продаде ръкавици за блъскане по чувал и боксьорски бинтове. Преговорихме стойката и ни пита дали сме взели някакъв удар предишния ден и аз му казах, че сме взели ляв прав с пренасяне на тежестта на предния ляв крак (защото по принцип е равномерно между двата крака) и той каза, че сега ще вземем ляв прав, но с пренасяне на тежестта на задния десен крак и извъртане на предната ЛЯВА (МНОГО СЕ ИЗВИНЯВАМ, БЯХ НАПИСАЛ ПОГРЕШНО "ДЯСНА", КОЕТО Е МНОГО ЗЛЕ!!!!, СЕГА СЕ ПОПРАВИХ, СТАВА ВЪПРОС ЗА ЛЯВА) пета навън, от което очевидно се губи сила на удара, плюс това, че ни казва нещо коренно различно от инструктура от първия ден, отначало се усъмних в професионализма и на двамата, но се оказа, че това се прави, за да последва веднага десен прав, с пренасяне на тежестта от задния десен на предния ляв (крак), докато прибираме лявата ръка, все едно си хванал някого за косата и все едно прибирането на лявата ръка засилва движещата се напред дясна. Това беше и първата ни комбинация от удари, на която ни научиха. Ляв прав - десен прав. Потренирахме я на чувалите и после с леки гирички, за да се изчисти движението. Бохо попита треньора кога ще почваме да учиме крака и треньорът каза като научим ръцете и че на нашта възраст крака не ни трябват по-нагоре от до кръста и че ще ги нокаутираме само ако се наведат и че той така има много нокаути и като показа ритна леко Бохо по корема и ръката, в която държеше бинта на кълбе, което бе навивал сигурно пет минути и каквото беше навил се разви. Аз и Гошко бяхме е такива:
- Аахахахаха!
Друго интересно беше още в началото като си купихме ръкавиците и бинтовете (Гошко си взе само бинтове щото само за две седмици) и аз питах Бохо дали се сеща как Тонг По си навива бинтовете и той каза, че съм като малките деца, а аз питах лошо има ли, а Гошко потвърди, че то това е най-хубавото. После Бохо разправяше на всички, че съм като малко дете, на което са купили Плейстейшън 3 (това е по действителен случай, така че байт ми) и че ще си легна да спя с ръкавиците.